Suosio
Suosiopisteet osoittavat, kuinka monta prosenttia asiakkaista on valinnut tämän yrityksen viimeisten 90 päivän aikana.
Asiakaskokemus
Asiakkaat kehuvat mobiilipankin helppoutta ja palvelujen laajuutta. Kritiikki kohdistuu kuukausimaksuihin, konttoriverkon supistumiseen ja jonotukseen. Kokonaiskuva on myönteinen ja Nordea on turvallinen valinta pankiksi.
Hinnoittelu
Palvelupaketit niputtavat tilin, kortit ja tunnukset yhdeksi kuukausimaksuksi. Lainojen ja sijoitusten kulut ja korot ovat keskitasoa ja listattu avoimesti. Konttorissa asiointi maksaa erikseen, mistä annamme hieman miinusta.
Asiakaspalvelu
Chatbot palvelee 24/7, ja asiakaspalvelijan kanssa voi jutella chatissä arkisin 8–18. Puhelinpalvelu jatkuu iltaan ja lauantaille, mutta ruuhkissa jonotus ärsyttää ja voi venyä pariin tuntiin. Konttorissa asiointi voi myös olla hidasta.
Ehdot ja joustavuus
Nordean ehdot ja palvelu on selkeää, mutta moni asiakas on moittinut esimerkiksi lainahakemuksen hylkäämistä ja asiointia konttoreissa. Nordea tarjoaa kuitenkin selkeää palvelua ja helposti ymmärrettävät ehdot ja hinnastot.





