Danske Bank on suuri pohjoismainen pankki, joka tarjoaa Suomessa tilit, kortit, asuntolainat, kulutusluotot, rahastot ja varainhoidon sekä Premium‑ ja Private Banking ‑palvelut.
Palvelu sopii, kun haluat keskittää arjen pankkiasiat ja sijoittamisen isoon toimijaan ja hyödyntää vahvoja digipalveluja mutta asioida tarvittaessa konttorissa.
Hinnoittelu perustuu paketteihin ja on keskitasoa. Tuotteet ja palvelu ovat selkeitä, vaikka aiempi rahanpesuskandaali himmensi pankin mainetta.
Runsas valikoima laina- ja sijoitustuotteita
Kattavat peruspankkipalvelut
Danske Bank ei ole varmennettu kumppani
Haluamme ilmoittaa, että Danske Bank ei ole Financerin varmennettu kumppani. Harkitse alla olevia muita suositeltuja vaihtoehtoja.
Miten Danske Bank vertautuu - Financer-score™
Financer score™ on oma pisteytysjärjestelmämme, joka päivittyy reaaliajassa ja perustuu useisiin kriteereihin, jotka antavat tasapainoisen kuvan yrityksen laadusta.
Hinnoittelu
80
Palvelupaketit kokoavat tilin, kortin ja perusmaksut yhdeksi kuukausihinnaksi. Lainojen ja rahastojen kulut ovat keskitasoa eikä piilokuluja listata. Etuohjelma alentaa hintoja aktiivisille asiakkaille.
Asiakaspalvelu
70
Puhelin ja chat ovat auki arkisin 9–16. Konttorit palvelevat vain lyhyinä aikoina valituissa kaupungeissa. Vastaukset tulevat yleensä nopeasti, mutta ilta‑ ja viikonlopputuki puuttuu ja puhelimessa voi joutua jonottaa kauan.
Ehdot ja joustavuus
90
Talletussuoja on 100 000 € ja asunnon myyntirahat suojataan 10 miljoonaan euroon asti 12 kuukaudeksi. Ehdot ovat selkeät ja asuntolainaan saa lyhennysvapaita. AML‑skandaalin jälkeen valvontaa on kiristetty.
Suosio
61
Suosiopisteet osoittavat, kuinka monta prosenttia asiakkaista on valinnut tämän yrityksen viimeisten 90 päivän aikana.
Asiakaskokemus
49
Asiakkaat pitävät mobiilipankkia helppona ja päivittäiset asiat hoituvat sujuvasti. Kritiikki kohdistuu palvelumaksuihin, konttoriverkon supistumiseen ja jonotukseen. Kokonaiskuva on silti myönteinen ison pankin haluaville.
Danske Bank onmonipuolisten palvelujen pankki yrityksille ja yksityishenkilöille. Pankki tekee yhteistyötä monen tahon kanssa.
Esimerkiksi Fennia ja Danske Bank tarjoavat yhdessä vakuutuksia alennuksella ja kiinteistöjä välittävä Kiinteistömaailma auttaa Danske Bankin asiakkaita asuntoasioissa.
Pankin lainatuotteet kattavat erilaiset lainataina opintolainasta asuntolainoihin saakka ja lisäksi pankki myöntää erilaisia Visa- ja Mastercard-maksukortteja
Sijoittajalle Danske Bank tarjoaa apua osakesijoittamisen ja rahastosijoittamisen muodossa ja pankista löytyy myös useita säästötilejä ja -rahastoja.
Asiakkaiden kokemuksia Danskesta
Yleisesti ottaen pankin palvelut toimivat hyvin ja suomalaisten Danske Bank kokemukset ovat pääosin hyviä. Danske Bankin asiakaspalvelu on saanut kuitenkin moitteita joiltakin asiakkaitalta.
Toisten mielestä taas palvelumaksut ovat oikeutettuja ja pankin asiakkaat saavat rahalleen vastinetta, sillä esimerkiksi verkkopankki toimii erityisen hyvin. Liittymällä Danske Bankin etuohjelmaan eivät palvelumaksut ole yhtä suuret.
Danske Bankin pitkä historia
Danske Bank Oyj on tanskalaisen Danske Bank -konsernin tytäryhtiö. Konserni on perustettu jo vuonna 1871 ja sillä on toimintaa useissa maissa.
Suomessa Danske Bankin historian voidaan katsoa alkaneen jo vuonna 1887, jolloin Postisäästöpankki perustettiin.
Postipankista muuttui mutkien kautta Sampo Pankki vuonna 2001. Danske Bankin nimellä pankki alkoi toimia vasta vuonna 2012, kun entiset Sampo Pankin konttorit vaihtoivat yrityskaupan myötä nimensä Danske Bankiksi.
Maailmanlaajuisesti konsernilla on yli 23 000 ja Suomessa työntekijöitä on 1 800. Suomessa Danske Bank palvelee lähes miljoonaa henkilöasiakasta ja lisäksi 90 000 yritys- ja yhteisöasiakasta.
Vuonna 2012 Danske Bank oli Suomen kolmanneksi suurin pankkiryhmä 11 % osuudella luotoista ja 13 % osuudella talletuksista.
Kokonaisvaltaista pankkipalvelua
Danske Bankin peruspalveluihin kuuluu korttien ja tilien lisäksi erilaiset verkkopalvelut, MobilePay -mobiilimaksupalvelu ja erityiset palvelupaketit. Palvelupaketit on tarkoitettu nimenomaan Danske Etuohjelman jäsenille ja ne sisältävät pankkiasioiden hoitamista helpottavia palveluita.
Pankin asiakkaiden ei tarvitse asioida pelkästään konttorissa, vaan Mobiilipankki, Tablettipankki ja puhelinpalvelu mahdollistavat omien raha-asioiden hoitamisen missä ja milloin vain. MobilePay-sovelluksen avulla taas voit maksaa ostokset puhelimellasi.
Danske Bankin Tilit
Päivittäisten raha-asioiden hoito sujuu kuitenkin vallan hyvin tavallisella Danske Bankin käyttelytililläkin. Tilivaihtoehtoja on kuusi yhdeksän:
Danske-tili. Tavallinen käyttötili arjen rahankäyttöön. Voit liittää Danske-tiliin maksukortin ja hoitaa maksut myös verkossa. Tili sopii mainiosti palkan ja muiden tulojen vastaanottamiseen.
Turvatili. Ilmainen säästötili pahan päivän varalle. Halutessasi voit tehdä myös säästämissuunnitelman. Säästöillä on 0,3% korko ja 5 ilmaista nostoa vuodessa. Talletuksia voi tehdä rajattomasti.
Tavoitetili. Lyhytaikainen säästötili, jonka voi avata itse verkkopankissa. Tilistä ei peritä kuukausimaksua. Voit tehdä 10 maksua vuodessa ilmaiseksi. Säästä vähintään 20 euroa kuukaudessa ja saat säästöillesi 0,3% koron. Lisäksi säännöllinen tallettaminen oikeuttaa bonuksiin.
ASP-tili. 15-39 -vuotiaille tarkoitettu säästötili nimenomaan ensiasunnon hankintaa varten. Yli 18-vuotiaan ASP-tilille voivat tallettaa vanhemmat ja isovanhemmatkin, jotta säästäminen sujuu nopeammin.
Kultapossusäästötili. Vanha tuttu lasten ensimmäinen oma pankkitili, jolle myös läheiset voivat tallettaa. Korko on kiinteä 0,3 % peruskorko. Lisäksi maksetaan 0,3 % bonuskorko, jos tilille talletetaan säännöllisesti vähintään 30 euroa kuukaudessa.
Etutili. Etuohjelmaan kuuluva säästötili, jonka korko kasvaa sitä mukaa kun ohjelman jäsen etenee etutasoilla. Tililtä voi nostaa rahaa aina halutessaan, mutta korkoa ei makseta kuukautena, jolloin teet noston.
Etuohjelmaan voi liittyä kuka tahansa Danske Bankin asiakas yksinkertaisesti verkkopankissa, puhelimitse tai konttoreissa. Etuohjelmassa on neljä eri tasoa.
Lisäksi nuorille ja opiskelijoille on omat etuohjelmansa. Etuohjelmaan liittyminen tuo mukanaan monenlaisia etuja, kuten Etutili, alennuksia vakuutuksista sekä henkilökohtaista palvelua Danske Bankin asiantuntijoilta.
Danske Bank Maksukortit
Danske Bankin maksukortteja on useita erilaisia ja voit lisätä niihin muitakin ominaisuuksia.
Luottokorteissa vaihtoehtoja ovat matkavakuutuksella varustetut MasterCard Platinum ja MasterCard Gold sekä luotto- ja pankkikortin yhdistelmä MasterCard Credit/Debit.
Tavallisia pankkikortteja ovat MasterCard Debit ja MasterCard Debit Online. Jälkimmäinen on debit-pankkikortti, joka sopii myös verkkokaupoissa maksamiseen.
Halutessasi voit liittää korttiin myös K-Plussa -ominaisuuden, joka kerryttää K-Plussa -pisteitä aina kun asioit K-Plussa-liikkeissä.
Jos taas matkustat paljon esimerkiksi työn puolesta, Finnair Plus Visa Gold on luottokortti matkavakuutuksella, jolla kerrytät Finnair Plus -pisteitä kaikista tekemistäsi ostoksista.
Löydä paras luottokortti
Luottokortin avulla voit ansaita käyttöösi lukuisia etuja, kuten ilmaisia rahanarvoisia palkintopisteitä, kattavia vakuutuksia sekä pääsyn lentokenttien loungeihin.
Vertailimme parhaat suomalaisille tarjolla olevat luottokortit puolestasi.
Lisäpalvelut
Voit hoitaa Danske Bankissa valuutanvaihdon ja ulkomaan maksut useimmiten hyvinkin edullisesti.
Lisäpalveluihin kuuluuvat myös kuolinpesän hoito sekä talletussuoja, jonka kaikki pankin asiakkaat saavat automaattisesti tilille säästetyille varoille.
Talletussuoja suojaa pankin asiakkaan rahat 100 000 euroon saakka, vaikka pankki menisi konkurssiin.
MobilePay
Danske Bankin mobiilimaksamiseen tarkoitettu sovellus Mobile Pay on noussut nopeasti suosituimmaksi mobiilimaksutavaksi Suomessa.
Mobile Pay mahdollistaa helpot rahansiirrot yksityishenkilöiden välillä, ja sillä voi nykyisin myös maksaa ostoksia monessa paikassa.
Tuntuuko raha-asiat stressaavilta?
Tilaa Financer Stacks -uutiskirje - Saat joka viikko käytännön vinkkejä rahankäytön hallintaan, lisätulojen hankkimiseen ja siihen, miten rakennat arjen, jossa raha tukee sinun tavoitteitasi.
Danske Bankista lainaa joka tarpeeseen
Moni lainaa rahaa pankista suurempiin tai pienempiin hankintoihin. Danske Bankilla on useampia eri vaihtoehtoja silloin, kun tarvitset lainaa asuntoa, autoa tai muita hankintoja varten.
Asuntolainoja on ASP-lainan lisäksi 3 erilaista:
Asuntolaina Perus
Asuntolaina Vakaa
Asuntolaina Vakaa Plus
Perustason asuntolainaan kuuluu 25 prosentin alennus ensimmäisen vuoden maksusta.
Vakaa ja Vakaa Plus antavat taas lisää etuja lyhennysvapaista kuukausista korkosuojaukseen ja lainamuutoksiin asti. Viitekorko kaikissa asuntolainoissa on Euribor.
Kulutusluotot
Käyttölaina ja kertalaina sopivat pienempiin ostoksiin, kuten autotai kodin kunnostaminen. Käyttölaina on vakuudeton luotto enintään 10 000 euroon asti.
Voit nostaa ja maksaa lainaa takaisin miten sinulle vain sopii ja se on uudelleen käytettävissäsi takaisinmaksun jälkeen. Kertalainaa voi hakea yli 10 000 euron hankintoihin, mutta sitä varten tarvitaan kuitenkin vakuus ja velkakirja. Takaisinmaksusta ja laina-ajasta sovitaan erikseen.
Danske Haavelaina
Danske Bankin erikoisuus on Danske Haavelaina. Kyseessä on pienempi kertaluotto, jonka saa ilman vakuuksia. Haavelaina ei siis vaadi muuta omaisuutta vakuudeksi.
Se sopii hyvin arjen kulujen hoitoon erityisesti muuttuvissa elämäntilanteissa. Lainan takaisinmaksu tapahtuu erissä ja marginaali on alkaen 5 prosenttia.
Voit jättää Danske Bankille lainahakemuksen netissä tai keskustella pankin lainaneuvojien kanssa vaikkapa lainaturvasta tai asustosäästämisestä.
Mikäli et ole varma, mikä on juuri sinulle paras Danske Bank laina, kokeile pankin lainalaskuria. Katso myös Financer.comin oma lainalaskuri.
Säästä ja sijoita Danske Bankin avulla
Vaikka olisit aivan aloittelija säästämisessä, Danske Bankilta saat tietoa säästämisestä ja sijoittamisesta yleisesti. Voit säästää itseäsi, lapsiasi tai eläkepäiviä varten säästötilien avulla tai sijoittamalla rahat.
Sijoittaminentekee sijoitussummien kasvusta mahdollisesti suurempaa kuin tileille tallettaminen, mutta toisaalta taas riskit ovat suuremmat.
Danske Bankin sijoitusvaihtoehtoja ovat erilaiset rahastot, osakkeet ja sijoitusobligaatiot. Danske Bankilta löytyy Suomen laajin rahastovalikoima.
Muita vaihtoehtoja ovat mm. joukkolainat ja vakuutussäästäminen. Voit seurata sijoitustesi kehitystä verkkopankissa ja tarpeen tullen kääntyä sijoitusneuvojien puoleen.
Vertaa osakevälittäjät ja säästä
Danske Bank ei välttämättä ole sinulle edullisin sijoitusalusta.Vertaa eri osakevälittäjien tarjoamat valikoimat ja ominaisuudet sekä hinnastot ennen tilin luomista.
Kotimaisiin osakkeisiin sijoittaminen onnistuu helpoiten Nordnetin avulla.
Jenkkiosakkeisiin sijoittaminen taas onnistuu jopa ilman kuluja eTorossa.
Aktiiviselle sijoittajalle Degiro on usein halvin valinta.
Danske Bank ja Akava
Danske Bank ja Akava toimivat tiiviissä yhteistyössä tarjotakseen Akavan alaisten liittojen jäsenille huomattavia säästöjä erilaisista palveluista.
Eräs tärkeimmistä eduista on mahdollisuus saada asuntolainaa ilman toimitusmaksua ja järjestelypalkkiota. Lisäksi asuntolainaan luvataan edullisempi marginaali ja lyhennysvapaat ilman toimituskuluja.
Huomattavan säästön arkeen tuo myös jopa 50 prosentin alennus päivittäissestä pankkiasioinnista, mikäli valitset Danske Platinum Plus -päivittäispalvelupaketin. Danske Gold-paketista saat 25% alennuksen.
Mikäli olet ottanut lainaasi lainaturvavakuutuksen, saat tähän 40 prosentin korotuksen korvaustilanteessa.
Muiden Dansken asiakkaiden tavoin, myös Akavalaiset saavat huomattavat edut Fennian vakuutuksiin.
Etuja myös akavalaiselle opiskelijalle
Danske Silver-päivittäispalvelupaketin ilmaiseksi (Pankkikortti, pankkitunnukset ja tili)
Mastarcard Gold yhdistelmäkortin vuosimaksutta
Opintolainan 0% marginaalilla ja ilman avaus-, korotus- tai nostopalkkioita
30€ etu uusiin säännöllisen säästämisen sopimuksiin
OST-tilin 5 ensimmäistä kauppaa ilman välityspalkkioita
Maksuton vuokravakuuden panttaus
Danske Bank ja Fennia – vakuutukset samasta paikasta
Jos haluat keskittää pankkipalvelut ja vakuutukset, Danske Bank on hyvä valinta.
Pankki tekee yhteistyötä vakuutusyhtiö Fennian kanssa. Voit hankkia vakuutukset koko perheelle ja omaisuudelle.
Lisäksi Danske Bankin Etuohjelmaan kuuluminen tuo etuja vakuutusten hankintaan liittyen: etuohjelman jäsenet saavat jopa 20 prosentin alennusta Fennian vakutuuksista sekä VIP-palvelua yhdestä ja samasta puhelinnumerosta.
Danske Bankin asiakaspalvelu
Danske Bank palvelee asiakkaitaan chatin, sähköpostin sekä puhelimen välityksellä.
Danske Bank Chat-asiakaspalvelu sekä puhelinlinja palvelevat arkisin kello 8-16 niin tavanomaisissa pankkiasioissa kuin lainoihin ja sijoittamiseen liittyvissä asioissa.
Helpointa ja nopeinta on ottaa yhteyttä chatissa, jolloin ei tarvitse odotella puhelimessa jonotusmusiikkia kuunnellen tai vahdata milloin vastaussähköposti saapuu.
Viimeisimmät arvostelut
MR
Mandy Roderius
Plussat
Ei ole mitään positiivista sanottavaa….
Miinukset
Vaaditaan pienistäkin mobilepay siirroista (5€) erilaisia selvityksiä, vaikka selvityksen laittaa et tule näkemään rahoja!! Rahat pidetäänjäädytettyinä,etkä saa käyttää niitä vaikka lopettaisit asiakkuuden!!!
A
Anonyymi
Plussat
Olen ollut asiakas jo muutaman vuoden ja oon ollut tosi tyytyväinen. Aina kun on ollut jotain kysyttävää, niin asiakaspalvelusta on saanut nopeasti apua. Ne tuntuu oikeasti välittävän asiakkaista ja palvelu on ystävällistä.
Miinukset
Ei haitat mainittu
A
Anonyymi
Plussat
Moro! Ajattelin kirjoittaa pari sanaa Danske Bankista. Oon ollut heidän asiakkaana jo jonkin aikaa ja voin sanoa, että palvelu on ollut todella hyvää. Joka kerta kun olen ottanut yhteyttä, niin asiat on hoidettu ammattitaidolla.
Miinukset
Ei haitat mainittu
HV
Heidi Valo
Plussat
Joskus viisitoista vuotta sitten Joensuun konttorilla oli aivan ensiluokkainen asiakaspalvelija töissä. Sen jälkeen ei olekaan oikein kehuttavaa löytynyt.
Omat kokemukset käyttötilistä ja lainoista ok. Mutta kun tuli ilmoitus Suomen liiketoiminnan myynnistä, päätin myös vaihtaa pankin muualle.
Miinukset
Ei haitat mainittu
A
Anonyymi
Plussat
Olen ollut Dansken asiakas kymmeniä vuosia, ensimmäinen tili avattiin itselle jo kun nimenä oli Leonia ja homma toimi, mutta sittemmin vuosien mittaan taso on valitettavasti laskenut merkittävästi.
Miinukset
Maksuja peritään ihan joka asiasta ja palvelumaksut on kuukausittain korkeita. Maksuja peritään yksittäisten laskujen maksamisestakin, missä ei ole mitään järkeä. Pankin vaihto edessä.
A
Anonyymi
Plussat
Lainapäätös tuli nopeasti ja korko kilpailukykyinen.
Miinukset
Aika tiukat ehdot ja lainahakemukseen tarvittiin vaikka mitä liitteitä, mikä vei paljon ylimääräistä aikaa
OM
Olli M. Jantunen
Plussat
Verkkopankin perustoiminnot eli laskujen maksaminen ja tilisiirrot.
Miinukset
Asiakaspalvelu on luokaton. Yksinkertaisiin pyyntöihin ei saa vastausta viikkokausiin. On myös mahdoton saada puhelinpalvelusta infoa siitä, koska asioita aiotaan hoitaa. Yli viisi viikkoa sitten lähettämiini viesteihin ei ole vastattu.
PR
Pyhan Robben
Plussat
Sain asuntolainaani parhaan koron Danske bankista ja muutenkin esim verkkopankki on kohtuu hyvin toimiva ja ulkopuolisten maksujen välittäminen ja tunnistus toimii pääasiassa hyvin
Miinukset
Asiakaspalvelu on mennyt parin viime vuoden aikana aivan luokattomaksi. Tällä hetkellä minulla on kadonneen kortin uusintaa koskeva kysymys verkkopankissa vastaamatta kolmatta viikkoa. Ennen niihin vastattiin päivässä tai kahdessa.
A
Anonyymi
Plussat
Ei ole paljon häiriöitä.
Miinukset
Asiakaspalvelu IHAN SURKEAA! Varmasti suomen hitain asiakaspalvelu! Yli tunnin puhelimessa ilman vastausta?! Ja konttoreita ei ole kun muutama ja niihin pitää varaa aika ja lähin on kaukana.
JW
Johanna Westling-Perho
Plussat
Ei löytynyt plussaa tällä kertaa.
Miinukset
Asiakaspalvelu ei toimi, vastaus 'en voi tälle mitään' ei riitä! Kuolinpesän asiakairjoja tarkistetaan n. 3 kuukautta! Sanoivat 15.3. että tarkistavat vielä tammikuun alussa saapuneuta asiakirjoja. Täysin käsittämätöntä.
OO
Oskari Oollikainen
Plussat
Avainlukukorteista päästiin eroon ensimmäisinä pankkeina suomessa
Miinukset
Mobiiliappi laahaa vuosia kilpailijoita jäljessä. Asiakaspalvelu hidasta. Konttorikäyntiä vaaditaan pienistäkin asioista ja oman kaupungin konttori suljettu ja lähimpään 150km. Typeriä turvaominaisuuksia joista jokainen vaatii oman tunnistautumisen.
MN
Mika Nylu
Plussat
Olin hyvin tyytyväinen Leonia / Sampo aikaan. Niin tyytyväinen että se on kantanut näihin päiviin asti vaikkei kymmeneen vuoteen ole ollut todellakaan syytä.
Miinukset
Asiakkaan kuunteleminen -tätä ei danskessa harrasteta lainkaan.
KK
Katri Koskela
Plussat
Miinukset
Asiakaspalvelu on todella huonoa. Asioita unohdellaan, ei tiedetä vastausta eikä edes yritetä selvittää asioita lukuisista soitoista huolimatta. Täysin ammattitaidotonta sekoilua!
PR
Pari Raskaana
Plussat
Ei edut mainittu
Miinukset
Palvelu tökeröä ja heikkoa. Myös meillä meni turvakortit jumiin viime viikolla Danske Bankin sivujen pätkiessä. Uusien korttien haku 2x20euroa. Miten pankki voi periä maksua omien järjestelmiensä ongelmista? Tämä on täysin kohtuutonta asiakkaita kohtaan.
V
Ville
Plussat
En ole (ainakaan vielä) pankin asiakas, mutta vierailinpa nettisivuillaan äsken. Luulin joutuneeni aikakoneella 15 vuotta taaksepäin! Miten voi olla vuonna 2018 pankilla tollaiset nettisivut? :D
Miinukset
Ei haitat mainittu
UA
Ulla Ahonen
Plussat
Ei edut mainittu
Miinukset
Minä olen ollut Postipankin Sampon ja Danksebankin asiakas vuodesta 1971. Minä olen ollut montakymmentä vuotta ulkosuomalanen ja useimmiten olen käyttänyt tiliä vaan Suomen vierailujen, perimärahojen ja eläkkeen hoitamiseen. Palvelu on heikentynyt vuosien varrella merkittävästi.
MM
Miia Maria
Plussat
Ei edut mainittu
Miinukset
Tiliä avaamaan mennessäni, ei kerrottu, että minulla oli jo erittäin hyvätuloinen säästötili siellä, ilmeisesti sopimuksessa merkattu suuri korkotaso (vaikka euribor oli nollassa tai alle). He avasivat uuden tilin ja vanha jäi pölyttymään. Tämä oli selvästi tahallista tiedon salaamista.
VA
Ville-Pekka Antikainen
Plussat
Yli kymmenen vuotta ollut Danske Bankin asiakas. Suhteellisen hyvin asiat mennyt, enkä lähtenyt silloin kun moni muu jätti kyseisen pankin. Palvelu ei aina ole ollut parasta mahdollista, mutta kokonaisuutena olen ollut tyytyväinen.
Miinukset
Ei haitat mainittu
NH
Niina H
Plussat
Lapsille avasimme Kultapossutilit, kun on itselläkin silloin muinoin kyseinen tili lapsena ollut. Tilin korko on mielestäni parempi kuin muilla pankeilla. Kaikilla ei edes ole tarjolla vastaavaa lapsille suunnattua säästötuotetta.
Miinukset
Ei haitat mainittu
A
Anonyymi
Plussat
Sampo pankissa ja Nyt Danske Bankissa on meidän perheen pankkipalvelut aina hoidettu. Olen aina ollut tytyväinen palveluun, joitain ongelmia oli silloin sampon kanssa muutamia vuosia sitten, mutta ne korjaantuivat nopeasti.
Miinukset
Ei haitat mainittu
Muut samanlaiset yritykset
88
82
80
Tuntuuko raha-asiat stressaavilta?
Tilaa Financer Stacks -uutiskirje - Saat joka viikko käytännön vinkkejä rahankäytön hallintaan, lisätulojen hankkimiseen ja siihen, miten rakennat arjen, jossa raha tukee sinun tavoitteitasi.